سبک زندگی اسلامی

زندگی اسلامی - تفکر اسلامی - طب اسلامی

تنها مسیر

پناهیان

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: 

«خداوند متعال می‌فرماید به عزتم و جلالم و عظمتم و کبریایی‌ام و نورم و علوّ مقامم و ارتفاع مکانم قسم می‌خورم که هیچ بنده‌ای نیست که هوای نفس خود را بر هوای من ترجیح دهد(یعنی حرف هوای نفس خود را گوش کند و حرف من را گوش نکند) مگر اینکه من کارش را خراب می‌کنم و امور زندگی او را پریشان و پراکنده می‌کنم و دنیا را از او روی‌گردان می‌کنم، و قلبش را مشغول دنیا می‌کنم و هیچ چیزی از دنیا به او نمی‌دهم مگر همان مقداری که از اول برایش مقدر کرده بودم (یعنی حداقلی از دنیا را به او می‌دهم)
حضرت در ادامه می‌فرماید: 
«به عزت و جلال و عظمت و نور و علوّ و ارتفاع مکانم سوگند که هیچ بنده‌ای میل مرا بر میل خودش ترجیح نداد مگر اینکه ملائکۀ خودم را فرستادم تا از او محافظت کنند و زمین و آسمان‌ها را مأمور رزقش می‌کنم (که روزی او را برسانند و به او خدمت کنند) و پشت سر هر تجارتی که انجام دهد، خودم از او حمایت می‌کنم و دنیا به سوی او می‌آید و او از دنیا بهره می‌برد

واقعا هوای نفس چیست ؟
چگونه باید مبارزه کرد؟

همه دین = مبارزه با نفس
دین غیر از مبارزه با نفس چیزی نیست

واقعا این هوای نفس چیست؟
چرا اینقدر دین روی اون تمرکز داره و تمام حکم هاش مبارزه با نفس هست ؟
شما دنیا رو میخوای یا اخرت رو ؟
اگه دنیا میخوای با نفست مبارزه کن و اگه اخرت میخوای با نفست مبارزه کن

استاد پناهیان یک سخنرانی داره به نام تنها مسیر زندگی
با گوش دادن به این سخنرانی مسیر زندگی شما عوض میشه
دنیا رو متفاوت میبینید

تا الان 3 فصل اومده حدود 60 ساعت و هنوز ادامه داره

از دست ندین
سخنرانی مثل این تا الان نشنیدین و نخواهید شنید

دانلود تمام قسمت های سخنرانی با لینک مستقیم
صوت و pdf

دانلود از سایت بیان معنوی



نوشته شده توسط فدایی اسلام
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
سبک زندگی اسلامی

مردانه دوختیم و کس از ما نمی خرد
رو رو زنانه دوز که مردان ما خرند ...
-----------------------
امام علی (ع) :
امور این امت همیشه به خیر و صلاح خواهد بود مادامی که بسان بیگانگان غذا نخورند و لباس نپوشند پس هر گاه چنین کردند خدا خارشان میکند .
-----------------------
امام صادق(ع):
شیعه ما ، کسی است که اگر از گرسنگی هم بمیرد ، از مخالفان ما ، چیزی نخواهد خواست.
وسائل الشیعة ج4
-----------------------
امام صادق علیه‏ السلام فرمودند: خداوند به پیامبرى از پیامبران وحى فرمود:

به مؤمنان بگو: لباس دشمنانم را نپوشند، و غذاى دشمنانم را نخورند، و راه و روشِ دشمنانم را نپویند، که (اگر چنین کنند) دشمن من مى‏شوند، همان طور که آنان دشمنان من هستند.

الجواهر السنیه، ص 268
-----------------------
رهبری سال هاست که به طب سنتی توجه ویژه ای نشان می دهند. از آن جایی که رهبر معظم انقلاب همواره «سبک زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی اسلامی می دانند، توجه به تغییر سبک زندگی اهمیت بسیاری پیدا می کند. یکی از راه های اصلاح این سبک زندگی، توجه به طب سنتی و ایرانی اسلامی است که نه تنها برای پیشگیری، خودمراقبتی و درمان برنامه ریزی دارد، که شیوه های صحیح زندگی را نیز اصلاح و تبیین می کند.
-----------------------
نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز است ...
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم ...

پناهیان

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: 

«خداوند متعال می‌فرماید به عزتم و جلالم و عظمتم و کبریایی‌ام و نورم و علوّ مقامم و ارتفاع مکانم قسم می‌خورم که هیچ بنده‌ای نیست که هوای نفس خود را بر هوای من ترجیح دهد(یعنی حرف هوای نفس خود را گوش کند و حرف من را گوش نکند) مگر اینکه من کارش را خراب می‌کنم و امور زندگی او را پریشان و پراکنده می‌کنم و دنیا را از او روی‌گردان می‌کنم، و قلبش را مشغول دنیا می‌کنم و هیچ چیزی از دنیا به او نمی‌دهم مگر همان مقداری که از اول برایش مقدر کرده بودم (یعنی حداقلی از دنیا را به او می‌دهم)
حضرت در ادامه می‌فرماید: 
«به عزت و جلال و عظمت و نور و علوّ و ارتفاع مکانم سوگند که هیچ بنده‌ای میل مرا بر میل خودش ترجیح نداد مگر اینکه ملائکۀ خودم را فرستادم تا از او محافظت کنند و زمین و آسمان‌ها را مأمور رزقش می‌کنم (که روزی او را برسانند و به او خدمت کنند) و پشت سر هر تجارتی که انجام دهد، خودم از او حمایت می‌کنم و دنیا به سوی او می‌آید و او از دنیا بهره می‌برد

واقعا هوای نفس چیست ؟
چگونه باید مبارزه کرد؟

همه دین = مبارزه با نفس
دین غیر از مبارزه با نفس چیزی نیست

واقعا این هوای نفس چیست؟
چرا اینقدر دین روی اون تمرکز داره و تمام حکم هاش مبارزه با نفس هست ؟
شما دنیا رو میخوای یا اخرت رو ؟
اگه دنیا میخوای با نفست مبارزه کن و اگه اخرت میخوای با نفست مبارزه کن

استاد پناهیان یک سخنرانی داره به نام تنها مسیر زندگی
با گوش دادن به این سخنرانی مسیر زندگی شما عوض میشه
دنیا رو متفاوت میبینید

تا الان 3 فصل اومده حدود 60 ساعت و هنوز ادامه داره

از دست ندین
سخنرانی مثل این تا الان نشنیدین و نخواهید شنید

دانلود تمام قسمت های سخنرانی با لینک مستقیم
صوت و pdf

دانلود از سایت بیان معنوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد